Prijava promjena
Za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske potrebno je podnijeti zahtjev za upis promjena
Osoba ovlaštena za zastupanje udruge dužna je nadležnom upravnom tijelu podnijeti zahtjev za upis promjena u Registar udruga koje se odnose na:- statut
- naziv
- ciljeve i djelatnosti
- sjedište i adresu sjedišta
- izbor osoba ovlaštenih za zastupanje, neovisno o tome radi li se o osobama iz prethodnog mandata
- izbor i opoziv likvidatora
- prestanak postojanja udruge.
- zahtjev za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske
- odluka o promjeni
- zapisnik o radu tijela udruge koje je po statutu nadležno za donošenje odluke zbog koje se traži upis promjene u Registar udruga
- novi statut ili njegove izmjene i dopune (ako je predmet upisa bila promjena statuta)
- preslika osobne iskaznice ili putovnice osoba ovlaštenih za zastupanje, odnosno likvidatora (ako je predmet upisa bila promjena osoba ovlaštenih za zastupanje)
- ovjerene izjave ovlaštenih osoba za zastupanje odnosno likvidatora o nepostojanju zapreke iz članka 19. stavaka 2. i 3. Zakona o udrugama.
Obrazac zahtjeva za upis promjena u Registar udruga
Zahtjev za upis u Registar udruga odnosno zahtjev za upis promjena u Registar udruga podnosi se u dva istovjetna primjerka.
Zahtjev je moguće popuniti i preko elektroničkog obrasca na stranicama Ministarstva pravosuđa, uprave i digitalne transformacije
Upis promjena u Registar udruga
O upisu promjena u Registar udruga nadležno upravno tijelo donosi rješenje. Uz rješenje, udruzi će se dostaviti i primjerak ovjerenoga novog statuta ili izmjena i dopuna statuta ako je predmet upisa bila promjena statuta.
Udruga ne smije u pravnom prometu postupati po promjenama niti koristiti podatke o promjenama prije nego što su upisani u Registar udruga i o tome doneseno rješenje nadležnog upravnog tijela.
Prijava promjena u Registru neprofitnih organizacija
Osoba ovlaštena za zastupanje udruge dužna je, nakon dobivenog rješenja o upisu promjena u Registru udruga, u roku od sedam radnih dana o promjenama obavijestiti Ministarstvo financija putem obrasca Promjene u Registru neprofitnih organizacija kako bi se promjena podataka provela i u Registru neprofitnih organizacija. Obrazac RNO-P u elektroničkom obliku možete pronaći na stranicama Ministarstva financija.Ministarstvu financija potrebno je prijaviti sljedeće promjene:
OPĆI PODACI
- Naziv neprofitne organizacije
- Skraćeni naziv neprofitne organizacije
- Broj organizacijskih dijelova
- Adresa sjedišta
- Poštanski broj
- Mjesto/država
- Šifra djelatnosti
- Račun
- Statistička oznaka grada/općine
- Osoba za kontakt
- Statistička oznaka županije
- Telefon
- Faks
- Web stranica.
- Ime i prezime
- OIB.
- Obveza vođenja dvojnog knjigovodstva
- Obveza vođenja jednostavnog knjigovodstva.
Ministarstvo financija
Služba za državno računovodstvo i računovodstvo neprofitnih organizacija
Katančićeva 5
10 000 Zagreb.