Usluge elektroničkih komunikacija
Prigovor i reklamacija provode se kroz dva stupnja kod operatora, a nakon toga se možete obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Operatori elektroničkih komunikacijskih usluga moraju svojim korisnicima osigurati:- sve potrebne informacije o uvjetima i načinima pružanja usluga
- primjerenu zaštitu od zloporaba i prijevara
- kontrolu troškova kroz transparentne i specificirane račune
- pravo na limitiranje budućih troškova putem jednostavnih dodatnih zahtjeva te obaviještavanja o povećanoj potrošnji.
Postupak osporavanja
Ako imate prigovor na iznos računa, kakvoću elektroničke komunikacijske usluge, na povrede odredaba pretplatničkog ugovora i prigovor zbog povrede prava u vezi sa zaštitom pristupa otvorenom internetu u postupku osporavanja osobito je važno poštovati propisani postupak i procedure.Prigovor i reklamacija (na ispostavljeni račun, na kakvoću usluge, zbog povreda odredaba pretplatničkog ugovora i prigovor zbog povrede prava u vezi sa zaštitom pristupa otvorenom internetu) podnose se u pisanoj formi i provode kroz dva stupnja kod operatora, nakon čega je moguć i postupak pri Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM).
Prigovori i reklamacije operatoru
Rokovi za prigovore su sljedeći:- 30 dana od dana dospijeća računa
- 30 dana od dana pružanja usluge
- u svim drugim slučajevima u roku od 15 dana od saznanja za radnju ili propust operatora javnih komunikacijskih usluga.
Kako ne bi došlo do nepotrebnog isključenja usluga, ne zaboravite uplatiti nesporni dio računa i uredno plaćajte sve sljedeće neosporavane račune.
Ako niste zadovoljni pisanim odgovorom, možete podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za rješavanja reklamacija korisnika u roku od 30 dana od dana zaprimanja odgovora na prigovor.
Zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u
Nakon pisanog odgovora Povjerenstva u roku od 30 dana možete podnijeti pisani zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u na adresu: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10 110 Zagreb. Saznajte kako se žaliti operatoru.Ako nakon provedenih postupaka ne budete zadovoljni poduzetim mjerama, možete pokrenuti zaštitu pred nadležnim sudom.
Gubitak ili krađa uređaja
U slučaju gubitka ili krađe vašeg uređaja odmah o tome obavijestite svog operatora kako vam ne bi nastali neželjeni troškovi, i podnesite prijavu policiji.Informacije i prijave
Vezano za regulativu oko prava i obveza potrošača i pružatelja usluge (operatora) možete se obratiti HAKOM-u radnim danom u vremenu od 9:00 do 11:30 na telefonski broj +385 (0)1 700 70 60 (Odjel zaštite korisnika).Zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u možete:
- podnijeti putem aplikacije e-Žalbe
- poslati poštom na adresu: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti, Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9, 10110 Zagreb