Informiranje potrošača

Kako dobiti informaciju o svojim potrošačkim pravima?

Informiranje potrošača namijenjeno je potrošačima - fizičkim osobama koji sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti. Informiranje potrošača ne podrazumijeva zastupanje potrošača u postupcima pred redovnim sudovima niti pravno savjetovanje.  
 
Upite potrošača putem besplatnog telefonskog broja 0800/414-414 zaprima Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja ponedjeljkom, srijedom i petkom od 10 do 14 sati. 
Stručnjaci Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja putem besplatnog potrošačkog telefona 0800/414-414 omogućavaju građanima pružanje besplatnih stručnih informacija vezano uz zaštitu njihovih ekonomskih interesa u nastupu pred trgovcem.
 
Upite je moguće podnijeti i putem adrese e-pošte: prava.potrosaca@mingor.hr.
Sve važne informacije vezane za zaštitu prava potrošača moguće je pronaći i na mrežnim stranicama Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.