Bijeli telefon

Bijeli telefon je besplatni telefon putem kojeg možete postaviti pitanja vezano uz ostvarivanje prava na zdravstvenu zaštitu te iznijeti svoje pritužbe, prijedloge ili pohvale
 

Sva pitanja ili bilo koju predstavku vezanu uz ostvarivanje prava iz područja zdravstvene zaštite možete uputiti pozivom na besplatni "Bijeli telefon" 0800-7999.

Od 7 do 15 sati na taj broj javit će vam se dežurni službenik koji će odmah odgovoriti na vaše pitanje, informirati vas o vašim pravima ili vas uputiti na stručne službe Ministarstva zdravstva, Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje ili drugog tijela državne uprave, odnosno ustanove nadležne za vaš upit.


Rješavanje pritužbi

Ako je riječ o pitanju ili predstavki koju nije moguće odmah riješiti, vaš će se poziv zabilježiti te proslijediti u rad nadležnom tijelu odnosno ustanovi, naon čega ćete pismenim putem biti obaviješteni o načinu rješavanja vaše predstavke. 

Pozivom na Bijeli telefon možete dobiti i informacije vezane uz liste narudžbi, kao i otkazati narudžbe koje vam više nisu potrebne, a evidentirane su na središnjem sustavu narudžbi. Isto tako, ako ste dobili SMS podsjetnik za termin u nekoj zdravstvenoj ustanovi, pozivom na Bijeli telefon možete dobiti dodatne informacije o pojedinoj narudžbi na središnjem sustavu naručivanja. Za ovu vrstu informacija, dežurni službenici odgovaraju na upite radnim danom u vremenu od 7 do 19 sati.

Napomena: Promjena termina, odnosno prenaručivanje može se obaviti isključivo u komunikaciji sa zdravstvenom ustanovom u kojoj je termin dogovoren.