Ured za unutarnju reviziju

Ravnateljica: Nevenka Lipovac

Adresa: Ulica grada Vukovara 72/IV, 10000 Zagreb
Tel: (01) 6345 333
Fax: (01) 6345 332
E-mail: ured@revizija.vlada.hr


Pomoćnica ravnateljice: Jadranka Arsenali
Tel: (01) 63 45 481
Fax: (01) 63 45 332
 

 

Ured je stručna služba Vlade Republike Hrvatske, koja je kao zajednička jedinica za unutarnju reviziju nadležna za obavljanje poslova unutarnje revizije u uredima i drugim stručnim službama Vlade. Ured, temeljem sporazuma uz prethodnu suglasnost ministra financija obavlja poslove unutarnje revizije i kod korisnika proračuna koji nisu uspostavili unutarnju reviziju. Djelokrug rada Ureda je definiran Uredbom o Uredu Vlade Republike Hrvatske za unutarnju reviziju ("Narodne novine" broj 39/2012). 
 

Ured obavlja sljedeće stručne poslove:

  • unutarnju reviziju ureda i službi Vlade Republike Hrvatske i proračunskih korisnika s kojima ima potpisane sporazume o obavljanju unutarnje revizije (revidirani subjekti);
  • unutarnju reviziju sustava poslovanja revidiranih subjekata te unutarnju reviziju programa i projekata koje financira Europska unija;
  • posebne revizije na zahtjev predsjednika Vlade, čelnika revidiranih subjekata te nacionalnog dužnosnika za ovjeravanje;
  • daje stručna mišljenja i savjete u svrhu poboljšanja poslovanja revidiranih subjekata;
  • analizira i ocjenjuje sustave, procese i poslovne funkcije iz nadležnosti revidiranih subjekata te daje procjenu sustava unutarnjih kontrola, na temelju procjene rizika;
  • izrađuje strateške i godišnje planove unutarnje revizije na temelju kojih se obavljaju  pojedinačne revizije i ostale aktivnosti unutarnje revizije;
  • prati provedbu preporuka danih u izvješćima o obavljenim unutarnjim revizijama;
  • izrađuje godišnje izvješće o radu Ureda i dostavlja ga Uredu predsjednika Vlade;
  • podnosi pojedinačna ili povremena izvješća na zahtjev nadležnih institucija i čelnika revidiranih subjekata te predsjednika Vlade;
  • prati i osigurava kvalitetu provođenja unutarnje revizije te obavlja unutarnje ocjenjivanje kvalitete sukladno propisima kojima se uređuje unutarnja revizija proračunskih korisnika;
  • izrađuje mišljenja unutarnje revizije o sustavu unutarnjih kontrola za području koja su bila revidirana u protekloj godini kao prilog Izjavi o fiskalnoj odgovornosti;
  • upozorava na nepravilnosti i na neusklađenosti sa zakonima i drugim propisima;
  • surađuje s Državnim uredom za reviziju;
  • surađuje s ustrojstvenom jedinicom Ministarstva financija zaduženom za koordinaciju uspostave i razvoja sustava unutarnjih kontrola u javnom sektoru (http://www.mfin.hr/hr/pifc);
  • priprema podatke vezane za financijsko-materijalno poslovanje te druge stručne i administrativne poslove za potrebe rada Ureda.

 
Poslove iz djelokruga rada unutarnje revizije, Ured obavlja u skladu s Međunarodnim okvirom profesionalnog djelovanja i propisima kojima se uređuje unutarnja revizija u javnom sektoru Republike Hrvatske (http://www.mfin.hr/hr/regulatorni-okvir-1-2), a unutarnji revizori u svom su radu obvezni primjenjivati povelju unutarnjih revizora i Kodeks strukovne etike unutarnjih revizora u javnom sektoru.  

Ured ima sljedeću organizacijsku strukturu:


 


Financijski dokumenti Ureda: 

Zapošljavanje - otvoreni natječaji:

  • Trenutačno nema otvorenih natječaja 

Zapošljavanje - arhivirani natječaji:

Planovi nabave i sklopljeni ugovori: