Podnošenje zahtjeva za izdavanje otočnih iskaznica za povlašteni prijevoz osoba i vozila moguć je i putem sustava e-Građani
Povezane e-usluge:
Otočna iskaznica
Usluzi se može pristupiti direktno preko portala e-Građani odabirom usluge iz kategorije Promet i vozila. Ovo je usluga značajne razine sigurnosti (3) i možete joj pristupiti vjerodajnicama značajne i visoke razine sigurnosti (3 i 4).
Usluzi se može pristupiti i na službenoj stranici
Agencije za obalni linijski pomorski promet.
Korisnici koji podnesu zahtjev za izdavanje otočne iskaznice za osobu ili za vozilo će putem sustava
e-građani biti obaviješteni o statusu svog zahtjeva dostavom poruke u osobni korisnički pretinac.
Korisnik za uspješnu elektroničku obradu zahtjeva prije popunjavanja zahtjeva treba izvršiti uplatu u državi proračun za izdavanje otočne iskaznice (65,00 kn za izdavanje otočne iskaznice za osobu i 80,00 kn za iskaznicu za vozilo i vinjetu). Ukoliko je korisnik u zadnjih pet godina dostavio MUP-u svoju fotografiju za izradu osobnog dokumenta (osobna iskaznica ili putovnica) tada će se ta fotografija naći na novoizrađenoj otočnoj iskaznici. Ukoliko se u registru MUP-a nalazi fotografija starija od pet godina tada je korisnik obvezan uz zahtjev za izdavanje otočne iskaznice priložiti novu skeniranu fotografiju (dimenzija 35 mm x 45 mm).
Otočna iskaznica će korisnicima biti dostavljena u poštanski ured koji odaberu prilikom elektroničkog podnošenja zahtjeva, a u roku od 20 dana od dana odobrenja zahtjeva.
Zahtjevi se i dalje zaprimaju u poštanskim uredima s popisa:
Popis poštanskih ureda za zaprimanje zahtjeva za izdavanje otočnih iskaznica
Za tehničku podršku ili prijavu problema korisnici se mogu obratiti na kontakt telefon 0800 0440 (Radno vrijeme kontakt centra: Pon-Pet od 08:00-16:00) ili na e-mail adresu za prijavu problema:
podrska@otocna-iskaznica.hr .