Gdje je Središnji državni portal i što mogu još očekivati od e-Građana?

Potreba za ubrzanom digitalnom transformacijom društva u kojem država osigurava uslugu koja je personalizirana, brza i učinkovita, zahtijevalo je redizajniranje, ali i rebrandiranje portala e-Građani.

Portal e-Građani više nije samo registar elektroničkih usluga nego ovim redizajnom postaje središnje mjesto Vlade RH, državnih i javnih tijela, gdje građani ostvaruju sva svoja prava korištenjem digitalnog identiteta, a da pritom imaju zagarantiranu najvišu razinu sigurnosti.

Redizajnirani portal još ne posjeduje sve karakteristike dvosmjerne komunikacije između građanina i države, ali to je nedvojbeno smjer u kojem smo krenuli razvijati portal. Pandemija koronavirusa, pokazala je da moramo osnažiti kapacitete državne i javne uprave kako bi građani mogli ostvarivati sva svoja prava čak i kad je to fizičkom prisutnošću teško ostvarivo.

Upravo radimo na dodatnim poboljšanjima pravila pristupačnosti, funkcionalnostima korisničkog pretinca, poslovnim uslugama i mnogim drugim aspektima portala koje ćemo uskoro predstaviti. Obzirom da nam je cilj zadovoljstvo korisnika portala pozivamo sve zainteresirane strane da koriste formular za prijavljivanje poteškoća u korištenju ili/i šalju ideje za unapređenje portala. Svi vaši komentari direktno će doprinositi dizajniranju rješenja za daljnju nadogradnju portala.